Brak produktów
ARAC.4103CR
Nowy
Excellent to marka, która od wielu lat jest jednym z liderów wśród producentów wysokiej jakości armatury. Linia baterii Clever daje możliwość stworzenia eleganckiej i nowocześnie wyglądającej łazienki.
Bateria bidetowa Clever marki Excellent to idealne rozwiązanie dla każdego estety. Bateria wykonana została z wysokiej jakości mosiądzu i wykończona w chromie, z korkiem typu click-clack z przelewem. Posiada ona komponenty uznanych marek: głowicę ceramiczną Sedal i perlator Neoperl.
Dzięki wysokiej jakości podzespołom, armatura Excellent pozwala zaoszczędzić znaczną ilość wody.
Pasuje idealnie do wnętrz minimalistycznych i nowoczesnych. Stanowi idealne rozwiązanie dla poszukujących prostoty i nienachalnej elegancji.
WYSOKOŚĆ (MM) | 127 |
DŁ. WYLEWKI (MM) | 113 |
MATERIAŁ KORPUSU | mosiądz |
KOLOR | chrom połysk |
WAGA | 1,5 kg |
Typ baterii | bidetowa |
Rodzaj baterii | bateria stojąca |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | chrom |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: