Grzejnik łazienkowy 1210x500 Horos 121 Excellent (GREX.HO121.WH)

Grzejnik łazienkowy 1210x500 Horos 121 biały Excellent (GREX.HO121.WH)

GREX.HO121.WH

Nowy

Excellent
  • wymiary: 1210x500
  • wykończenie: biały soft
  • materiał: stal niskowęglowa

Więcej szczegółów

dostępny

699 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • wymiary: 1210x500
  • wykończenie: biały soft
  • materiał: stal niskowęglowa
  • waga 11,2 kg
  • pojemność 3,46 dm3
  • temperatura pracy 95 stC
  • ciśnienie robocze 0,6 Mpa
  • wydajność 90/70/20 645 W
  • wydajność 75/65/20 516 W
  • wydajność 55/45/20 276 W
  • gwarancja na szczelność oraz powłokę 8 lat
  • dzięki podłączeniu grzałki elektrycznej Excellent (do kompletowania poniżej) grzejnik pełni również funkcję całorocznej suszarki na ręczniki
  • podłączenie ZS o rozstawie 50 mm dla podłączenia dolnego środkowego
  • podłączenie ZS o rozstawie 470 mm dla przyłącza dolnego znajdującego się z osiach pionowych kolektorów grzejnika
  • produkcja firmy Terma

Seria Horos to znana i popularna linia grzejników łazienkowych, cenionych przede wszystkim za minimalizm i uniwersalność zastosowania, niezależnie od stylu wnętrza. Produkty cechuje prosta bryła z klasycznymi profilami ustawionymi poziomo. Konstrukcja profili ułożonych płasko między pionowymi kolektorami sprawia, że grzejnik wystaje tylko 8 cm od ściany.

Dostępność różnych rozmiarów daje możliwość zastosowania tego modelu zarówno w małych, jak i w większych pomieszczeniach. Dużym atutem grzejnika, pozwalającym na jego montaż właśnie w dużych łazienkach jest jego wysoka wydajność. Optymalny układ rurek pozwala na zawieszanie na nim tekstyliów do wyschnięcia. Horos sprawdzi się zatem doskonale w roli całorocznej suszarki na ręczniki.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Wysokość grzejnika120 cm
Kolor grzejnikabiały mat
Szerokość grzejnika50 cm
Podłączenie grzejnikadolne 470 mm

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję