Brak produktów
Seria Horos to znana i popularna linia grzejników łazienkowych, cenionych przede wszystkim za minimalizm i uniwersalność zastosowania, niezależnie od stylu wnętrza. Produkty cechuje prosta bryła z klasycznymi profilami ustawionymi poziomo. Konstrukcja profili ułożonych płasko między pionowymi kolektorami sprawia, że grzejnik wystaje tylko 8 cm od ściany.
Dostępność różnych rozmiarów daje możliwość zastosowania tego modelu zarówno w małych, jak i w większych pomieszczeniach. Dużym atutem grzejnika, pozwalającym na jego montaż właśnie w dużych łazienkach jest jego wysoka wydajność. Optymalny układ rurek pozwala na zawieszanie na nim tekstyliów do wyschnięcia. Horos sprawdzi się zatem doskonale w roli całorocznej suszarki na ręczniki.
Wysokość grzejnika | 120 cm |
Kolor grzejnika | biały mat |
Szerokość grzejnika | 50 cm |
Podłączenie grzejnika | dolne 470 mm |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: