Brak produktów
FINLI to seria najwyższej jakości, eleganckich mebli łazienkowych, stworzonych z myślą o najbardziej wymagających odbiorcach. Meble wykonane są z płyty lakierowanej biały połysk, który idealnie komponuje się z umywalkami dostępnymi w naszej ofercie. Środek stanowi dębowa płyta Egger. Szafka z blatem posiada szuflady wyposażone w prowadnice marki BLUM oraz wygodny system cichego domyku SOFT CLOSE.
Poznaj zalety naszych mebli łazienkowych:
Najlepsze materiały do produkcji mebli łazienkowych Finli używane są najwyższej klasy płyty austriackiej firmy Egger.
Prowadnice BLUM gwarantują płynny, delikatny, cichy ruch szuflady.
Zawieszki Camar użyte w szafkach Finli okucie włoskiej firmy Camar posiada atestowany ciężar udźwigu do 600kg.
Wygoda i oszczędność czasu każdy mebel jest złożony, gotowy do montażu.
Ochrona znakomita odporność na zadrapania, temperaturę czy promieniowanie.
ECO lakiery używane przy wykończeniu mebla są całkowicie wolne od formaldehydów.
Gwarancja 3 lata gwarancji na meble oraz 5 lat gwarancji na okucia.
Kolor i rozmiar idealne dopasowanie pomiędzy szafką, a umywalką dzięki zastosowaniu precyzyjnej technologii produkcyjnej.
System SOFT CLOSE szuflady mebli Finli wyposażone zostały w system cichego domyku, który spowalnia zamykaną szufladę.
Do szafek pod umywalki rekomendujemy syfon umywalkowy niski marki Actima - PUM
Szerokość mebla | 80 |
Rodzaj mebla | Szafka pod umywalkę |
Kolor mebla | biały połysk |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: