Brak produktów
AREX.4401CR
Nowy
Excellent to marka, która od wielu lat jest jednym z liderów wśród producentów wysokiej jakości armatury. Zestaw prysznicowo-wannowy podtynkowy Frost termo, to idealne rozwiązanie dla poszukujących kompletnego, minimalistycznego rozwiązania dla łazienki.
W skład zestawu wchodzą:
- okrągłe ścienne ramię prysznicowe o długości 400 mm
- okrągła głowica prysznicowa o Ø200 mm
- fix-fit z uchwytem słuchawkowym
- słuchawka prysznicowa 1-funkcyjna Loka
- bateria prysznicowo-wannowa termostatyczna z Fix-boxem (na 2-3 odbiorniki wody)
W produkcie zastosowano najwyższej klasy komponenty: głowicę termostatyczną uznanej marki Sedal, przełącznik mechaniczny oraz system Pure-calc, wyposażony w specjalnie wyprofilowane wypustki pozwala na bardzo łatwe czyszczenia osadzającego się kamienia – przedłużając tym samym żywotność tych produktów. W trosce o środowisko w produkcie umieszczono ogranicznik przepływu wody.
Doskonale sprawdzi się w pomieszczeniach w których postawiono na harmonijne i delikatnie zaokrąglone kształty.
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: