Brak produktów
Poszukujesz przestronnej wanny o łagodnej formie? Subtelnie zaprojektowana wanna narożna KAMELEON wspaniale uzupełni Twoje wymarzone, sensualne wnętrze.
Wanna narożna KAMELEON charakteryzuje się pięknym, smukłym designem podkreślonym w najdrobniejszych detalach. Dodatkowym atutem jest wyjątkowa funkcjonalność. Efektywne wykorzystanie powierzchni wewnętrznej wanny przy równoczesnym zachowaniu sporej półki na produkty kosmetyczne to tylko jedna z wielu zalet. Szeroka część szczytowa pozwala na wygodne ułożenie pleców, a dobrze wyprofilowana ścianka zapewnia odpowiednie podparcie kręgosłupa i tym samym dba o pełen komfort użytkowania.
Wanna narożna KAMELEON jest niezwykle estetyczna, komfortowa i wykonana z doskonałej jakości materiału akrylowego – z pewnością zaspokoi Twoje najwyższe oczekiwania.
Idealnym uzupełnieniem do wanny firmy Excellent będzie bateria wannowa od tego samego producenta - link
Do wanny należy osobno domówić zestaw nóżek wannowych o kodzie: WAIN.NWT50 oraz podporę wannową o kodzie: WAIN.NWT-P
Typ wanny | asymetryczna |
Kolor wanny | Biały |
Szerokość wanny | 110 |
Długość wanny | 170 |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: