Promocja! Bateria umywalkowa natynkowa Keria Excellent (AREX.2015CR)

Bateria umywalkowa natynkowa Keria Excellent (AREX.2016CR)

AREX.2016CR

Nowy

Excellent

Produkt dostępny w kolorach:

CHROM CZARNY

Wykończenie przy ścianie:

DUŻA ROZETA DWIE ROZETY

Więcej szczegółów

dostępny
599 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 zł)

-73 zł

526 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria chrom:

  • Rodzaj: umywalkowa podtynkowa
  • Wykończenie: chrom
  • Materiał: mosiądz
  • Posiada wysokiej jakości głowicę ceramiczną
  • Wyposażona w perlator Neoperl Slim
  • Wylewka o długości 217 mm
  • Rozeta o wymiarach 200x80 mm

Keria to kompletna linia produktów Excellent, która łączy harmonijne wzornictwo, wysoką funkcjonalność oraz najwyższej jakości komponenty. Bateria umywalkowa podtynkowa Keria w chromowym wykończeniu jest elegancka i solidna. Wykonana z mosiądzu, pokryta chromem, gwarantuje trwałość i długotrwały blask. Posiada wysokiej jakości głowicę ceramiczną Kerox i perlator Neoperl Slim, zapewniające płynną i precyzyjną regulację strumienia wody.

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria jest idealnym rozwiązaniem do nowoczesnych łazienek, gdzie minimalizm i czystość linii odgrywają ważną rolę. Jej wylewka o długości 217 mm zapewnia wygodę i swobodę korzystania z umywalki. Rozeta o wymiarach 200x80 mm pozwala na estetyczne i solidne zamocowanie baterii podtynkowej.

Dzięki zastosowaniu baterii umywalkowej podtynkowej Keria w chromowym wykończeniu, Twoja łazienka zyska nowoczesny i elegancki wygląd, a Ty będziesz cieszyć się nie tylko pięknem, ale także funkcjonalnością i wygodą użytkowania tego produktu.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Typ bateriiumywalkowa
Rodzaj bateriibateria ścienna
Montaż bateriipodtynkowa
Kolor bateriichrom

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję