Brak produktów
Bateria umywalkowa podtynkowa Keria chrom:
Keria to kompletna linia produktów Excellent, która łączy harmonijne wzornictwo, wysoką funkcjonalność oraz najwyższej jakości komponenty. Bateria umywalkowa podtynkowa Keria w chromowym wykończeniu jest elegancka i solidna. Wykonana z mosiądzu, pokryta chromem, gwarantuje trwałość i długotrwały blask. Posiada wysokiej jakości głowicę ceramiczną Kerox i perlator Neoperl Slim, zapewniające płynną i precyzyjną regulację strumienia wody.
Bateria umywalkowa podtynkowa Keria jest idealnym rozwiązaniem do nowoczesnych łazienek, gdzie minimalizm i czystość linii odgrywają ważną rolę. Jej wylewka o długości 217 mm zapewnia wygodę i swobodę korzystania z umywalki. Rozeta o wymiarach 200x80 mm pozwala na estetyczne i solidne zamocowanie baterii podtynkowej.
Dzięki zastosowaniu baterii umywalkowej podtynkowej Keria w chromowym wykończeniu, Twoja łazienka zyska nowoczesny i elegancki wygląd, a Ty będziesz cieszyć się nie tylko pięknem, ale także funkcjonalnością i wygodą użytkowania tego produktu.
Typ baterii | umywalkowa |
Rodzaj baterii | bateria ścienna |
Montaż baterii | podtynkowa |
Kolor baterii | chrom |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: