Promocja! Bateria umywalkowa natynkowa Keria Excellent (AREX.2015CR)

Bateria umywalkowa natynkowa Keria Excellent (AREX.2016CR)

AREX.2016CR

Nowy

Excellent

Produkt dostępny w kolorach:

CHROM CZARNY

Wykończenie przy ścianie:

DUŻA ROZETA DWIE ROZETY

Więcej szczegółów

dostępny
705 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 486 zł)

-166 zł

539 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria chrom:

  • Rodzaj: umywalkowa podtynkowa
  • Wykończenie: chrom
  • Materiał: mosiądz
  • Posiada wysokiej jakości głowicę ceramiczną
  • Wyposażona w perlator Neoperl Slim
  • Wylewka o długości 217 mm
  • Rozeta o wymiarach 200x80 mm

Keria to kompletna linia produktów Excellent, która łączy harmonijne wzornictwo, wysoką funkcjonalność oraz najwyższej jakości komponenty. Bateria umywalkowa podtynkowa Keria w chromowym wykończeniu jest elegancka i solidna. Wykonana z mosiądzu, pokryta chromem, gwarantuje trwałość i długotrwały blask. Posiada wysokiej jakości głowicę ceramiczną Kerox i perlator Neoperl Slim, zapewniające płynną i precyzyjną regulację strumienia wody.

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria jest idealnym rozwiązaniem do nowoczesnych łazienek, gdzie minimalizm i czystość linii odgrywają ważną rolę. Jej wylewka o długości 217 mm zapewnia wygodę i swobodę korzystania z umywalki. Rozeta o wymiarach 200x80 mm pozwala na estetyczne i solidne zamocowanie baterii podtynkowej.

Dzięki zastosowaniu baterii umywalkowej podtynkowej Keria w chromowym wykończeniu, Twoja łazienka zyska nowoczesny i elegancki wygląd, a Ty będziesz cieszyć się nie tylko pięknem, ale także funkcjonalnością i wygodą użytkowania tego produktu.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Typ bateriiumywalkowa
Rodzaj bateriibateria ścienna
Montaż bateriipodtynkowa
Kolor bateriichrom
Kwartalnik ExcellentNie

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję