Brak produktów
W skład zestawu prysznicowo-wannowego podtynkowego termostatycznego z 2 wyjsciami Krotos wchodzi sześć chromowanych elementów:
- ramię prysznicowo ścienne kwadratowe (400 mm),
- głowica prysznicowa prostokatna Soft Slim (200 × 300 mm),
- bateria prysznicowo-wannowa podtynkowa 3 wyjścia, w której zastosowano podtynkowy system Fix-box Excellent, pozwalającym na dostęp rewizyjny,
- przyłącze kątowe z mocowaniem słuchawki kwadratowym,
- wąż prysznicowy (1500 mm),
- kwadratowa słuchawka prysznicowa Tor.
Pasuje idealnie do wnętrz minimalistycznych i nowoczesnych. Stanowi idealne rozwiązanie dla poszukujących prostoty i nienachalnej elegancji.
Do kompletowania z wylewkami lub przelewem wannowym z możliwością napełniania wanny.
Typ baterii | wannowa |
Rodzaj baterii | zestaw natryskowy z deszczownicą |
Montaż baterii | podtynkowa |
Kolor baterii | chrom |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: