Brak produktów
Seria kabin MAZO to rozbudowana oferta modeli i rozmiarów. Jej dużą zaletą są drzwi wahadłowe, które uchylają się do wewnątrz i na zewnątrz. Zachwycają minimalistycznym designem podkreślonym estetycznymi uchwytami ze stali nierdzewnej. W aluminiowych profilach zamontowano magnetyczne uszczelki.
Smukły, unoszony zawias ma możliwość obrotu o 180 stopni . Szkło hartowane z którego wykonana została kabina ma grubość aż 6 mm. Od wewnątrz pokryto je powłoką Clean Control, która ułatwia czyszczenie.
Drzwi wnękowe pojedyncze ze ścianką stałą posiadają pojedyncze drzwi wahadłowe, dostępne są wymiarach 800, 900, 1000, 1200, 1300, 1400, 1500. Kabina ma wysokość 1950 mm.
Kształt kabiny | drzwi wnękowe |
Dłuższy bok | 150 |
Wysokość | 195 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | drzwi uchylne |
Kolor profili | chrom |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: