Promocja! Regał niski z szufladą 30 Novella Antado (NBF-265)

Regał niski z szufladą 30 Novella Antado (NBF-265)

NBF-265

Nowy

Antado
  • wymiary: 107x30x32,5cm
  • uniwersalny (lewy/prawy)
  • z szufladą

Więcej szczegółów

Dostępny
796 zł

-297 zł

499 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • wymiary: 107x30x32,5cm
  • uniwersalny (lewy/prawy)
  • z szufladą
  • kolor: czarny połysk ze srebrnym dekorem
  • fronty i boki z płyty MDF pokrytej specjalną folią wysokopołyskową
  • uchwyty: metalowe, chromowane
  • nóżki: regulowane w kolorze czarny/chrom
Szerokość mebla30
Rodzaj meblaSłupek
Kolor meblaczarny połysk

Warunki gwarancji producenta


  1. Czas trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.

  2. Gwarant odpowiada za wady powstałe z przyczyny tkwiącej w sprzedanych meblach oraz za uszkodzenia będące nieuniknionym ich następstwem wówczas, gdy były używane zgodnie z ich przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.

  3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:
    1. niewłaściwego bądź nieostrożnego przenoszenia lub przewożenia mebli przez kupującego,

    2. naprawy lub przeróbki wykonanej bez zgody producenta,

    3. niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją używania, przechowywania i konserwacji mebli,

    4. naturalnego zmniejszenia wartości i użyteczności, będącego następstwem upływu czasu.


  4. Reklamacje z tytułu wad gwarancyjnych przyjmuje sklep, w którym towar zakupiono.

  5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mebli, ich wyglądu, rodzaju wykończenia, a także kompletności akcesoriów stanowiących wyposażenie (gdy meble zostały wydane ze sklepu bez uprzedniego rozpakowania i okazania przez sprzedawcę) – załatwia bezpośrednio i roszczenia z tego tytułu realizuje sprzedawca.

  6. Reklamacje uznane za zasadne będą załatwiane w terminie do 180 dni.

  7. Za zgodą kupującego przedłużenie terminu załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu.

  8. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według gwaranta usuwalna, świadczenie będzie realizowane przez naprawę gwarancyjną.

  9. Załatwienie reklamacji przez wymianę mebli wadliwych lub anulowanie umowy i zwrot zapłaconej kwoty może nastąpić gdy: - wada jest nieusuwalna, a kupujący nie wyraża zgody na obniżenie ceny - dwukrotna naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku - reklamacja nie została załatwiona w terminie określonym i uzgodnionym z kupującym.

  10. Jeżeli kupujący dwukrotnie nie zezwolił serwisantowi na wykonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z przysługujących mu uprawnień.

  11. Przedstawiciel gwaranta może odmówić uznania reklamacji mebli jeżeli: - nie pozwala na to ich stan higieniczno-sanitarny, - są składowane w sposób uniemożliwiający dokonanie oględzin. Odmowę, o której mowa, doręcza się na piśmie kupującemu z podaniem jej przyczyny.

  12. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być zrealizowane po przedstawieniu niniejszej karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.  

ZADZWOŃ DO NAS

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Excellent
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Excellent (kod: EXLPROMO)
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Massi (kod: MSS5)
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Rea (kod: REA-5)
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na zamówione produkty New Trendy
  • -6% Dodatkowe 6% rabatu na wannę GOYA Besco
akceptuję

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej