Promocja! Regał niski z szufladą 30 Novella Antado (NBF-265)

Regał niski z szufladą 30 Novella Antado (NBF-265)

NBF-265

Nowy

Antado
  • wymiary: 107x30x32,5cm
  • uniwersalny (lewy/prawy)
  • z szufladą

Więcej szczegółów

Dostępny
796 zł

-297 zł

499 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • wymiary: 107x30x32,5cm
  • uniwersalny (lewy/prawy)
  • z szufladą
  • kolor: czarny połysk ze srebrnym dekorem
  • fronty i boki z płyty MDF pokrytej specjalną folią wysokopołyskową
  • uchwyty: metalowe, chromowane
  • nóżki: regulowane w kolorze czarny/chrom
Zdjęcia mają charakter poglądowy
Szerokość mebla30
Rodzaj meblaSłupek
Kolor meblaczarny połysk

Warunki gwarancji producenta


  1. Czas trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.

  2. Gwarant odpowiada za wady powstałe z przyczyny tkwiącej w sprzedanych meblach oraz za uszkodzenia będące nieuniknionym ich następstwem wówczas, gdy były używane zgodnie z ich przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.

  3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:
    1. niewłaściwego bądź nieostrożnego przenoszenia lub przewożenia mebli przez kupującego,

    2. naprawy lub przeróbki wykonanej bez zgody producenta,

    3. niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją używania, przechowywania i konserwacji mebli,

    4. naturalnego zmniejszenia wartości i użyteczności, będącego następstwem upływu czasu.


  4. Reklamacje z tytułu wad gwarancyjnych przyjmuje sklep, w którym towar zakupiono.

  5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mebli, ich wyglądu, rodzaju wykończenia, a także kompletności akcesoriów stanowiących wyposażenie (gdy meble zostały wydane ze sklepu bez uprzedniego rozpakowania i okazania przez sprzedawcę) – załatwia bezpośrednio i roszczenia z tego tytułu realizuje sprzedawca.

  6. Reklamacje uznane za zasadne będą załatwiane w terminie do 180 dni.

  7. Za zgodą kupującego przedłużenie terminu załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu.

  8. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według gwaranta usuwalna, świadczenie będzie realizowane przez naprawę gwarancyjną.

  9. Załatwienie reklamacji przez wymianę mebli wadliwych lub anulowanie umowy i zwrot zapłaconej kwoty może nastąpić gdy: - wada jest nieusuwalna, a kupujący nie wyraża zgody na obniżenie ceny - dwukrotna naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku - reklamacja nie została załatwiona w terminie określonym i uzgodnionym z kupującym.

  10. Jeżeli kupujący dwukrotnie nie zezwolił serwisantowi na wykonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z przysługujących mu uprawnień.

  11. Przedstawiciel gwaranta może odmówić uznania reklamacji mebli jeżeli: - nie pozwala na to ich stan higieniczno-sanitarny, - są składowane w sposób uniemożliwiający dokonanie oględzin. Odmowę, o której mowa, doręcza się na piśmie kupującemu z podaniem jej przyczyny.

  12. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być zrealizowane po przedstawieniu niniejszej karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.  

ZADZWOŃ DO NAS

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Excellent
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu Kohlman
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Excellent (kod: EXLPROMO)
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Massi (kod: MSS5)
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Rea (kod: REA-5)
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na zamówione produkty New Trendy
  • -5% Dodatkowe 6% rabatu Besco
akceptuję

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej