Brak produktów
AREX.9016CR
Nowy
Excellent to marka, która od wielu lat jest jednym z liderów wśród producentów wysokiej jakości armatury. Linia baterii Oxalia daje możliwość stworzenia eleganckiej i nowocześnie wyglądającej łazienki.
Bateria umywalkowa natynkowa Oxalia marki Excellent to rozwiązanie dla najbardziej wymagających. Bateria wykonana została z wysokiej jakości mosiądzu, chromowana, z korkiem typu click-clack. Bateria posiada głowicę ceramiczną Kerox i perlator Neoperl Slim. Zastosowano w niej system Fix-box podtynkowy, który pozwala na dostęp rewizyjny po wkonanej instalacji.
Pasuje idealnie do nowoczesnych i kolorowych łazienek. Stanowi idealne rozwiązanie dla poszukujących prostoty z lekką nutą ekstrawagancji.
ROZETA (MM) | 215 x 104 |
DŁ. WYLEWKI (MM) | 196 |
MATERIAŁ KORPUSU | mosiądz |
KOLOR | chrom połysk |
WAGA | 1,7 kg |
Typ baterii | umywalkowa |
Rodzaj baterii | bateria ścienna |
Montaż baterii | podtynkowa |
Kolor baterii | chrom |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: