Brak produktów
AREX.1234CR
Nowy
Produkt dostępny w kolorach:
- głowica ceramiczna Kerox
- perlator Neoperl
- przełącznik mechaniczny
- dostępna w 4 kolorach
Bateria nawannowa 3-otworowa Pi chrom
Pi to kompletna linia produktów Excellent, która łączy harmonijne wzornictwo, wysoką funkcjonalność oraz najwyższej klasy komponenty. Produkty wykonane z mosiądzu dostępny w kolorze chrom.
Bateria pozwala na montaż na rancie wanny lub na płytkach (o grubości do 40mm). Wykonana z mosiądzu, posiada głowicę ceramiczną Kerox oraz mechaniczny przełącznik. Może być instalowana na rancie o szerokości min. 80 mm i długości 370-420mm. Wylewka o wysokości 170 mm ma zasięg 196mm.
Bateria wannowa serii PI o kodzie AREX.1233CR zostaje zastąpiona baterią o kodzie AREX.1234CR
Typ baterii | wannowa |
Rodzaj baterii | bateria nawannowa |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | chrom |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: