Kabina półokrągła 90 Prestige Sanplast (600-073-0530-38-401)

Kabina półokrągła 90 Prestige Sanplast (600-073-0530-38-401)

600-073-0530-38-401

Nowy

Sanplast
  • wymiary: 90x90x195cm
  • szerokość wejścia: 111cm
  • profile: srebrny błyszczący

Więcej szczegółów

Dostępny

3 071 zł

z VAT
Koszt wysyłki: 125 zł

  • wymiary: 90x90x195cm
  • dwudrzwiowa
  • szerokość wejścia: 111cm
  • profile: srebrny błyszczący
  • szkło: bezpieczne szkło hartowane 6mm, transparentne
  • uniwersalna (lewa/prawa)

Nowoczesna kabina narożna półokrągła KP2/PRIII z drzwiami skrzydłowymi jednoelementowymi posiada wypełnienie z bezpiecznego szkła hartowanego o grubości 6 mm. Konstrukcja o wysokości 195 cm wyposażona jest w drzwi z mechanizmem unoszenia zapewniającym wygodne otwieranie i szczelne zamykanie kabiny, uszczelkę magnetyczną, zamocowane na dolnych krawędziach drzwi transparentne uszczelki oraz chromowaną listwę. Wszystko to zapewnia odprowadzenie wody z powierzchni szkła wewnątrz kabiny i zabezpiecza przed rozpryskiwaniem poza jej obszar. Wygodne otwieranie drzwi - również do środka, umożliwiają funkcjonalne chromowane uchwyty w kolorze profili. Regulowane profile przyścienne pozwalają na zniwelowanie krzywizny ściany. Modyfikacja powierzchni szkła Glass Protect w cenie produktu.

Zdjęcia mają charakter poglądowy

Przedstawiamy Państwu poniżej warunki gwarancji jakiej udzielamy na zakupiony przez Państwa wyrób:


1. Okres gwarancji na niezmienność barwy akrylu oraz inne wady powierzchni akrylu wynosi 84 miesiące. Na pozostałe elementy okres gwarancji wynosi 24 miesiące.


2. Zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.


3. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Karta gwarancyjna musi zostać potwierdzona przez sprzedawcę w dniu zakupu (podpis, pieczęć sklepu, data sprzedaży), w przeciwnym przypadku jest ona nieważna.


4. Gwarancja nie obejmuje:


a) wyrobów używanych, ekspozycyjnych, (widocznie naruszonych).


b) uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów (otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp.) powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem.


c) części ulegających naturalnemu zużyciu podczas użytkowania (w szczególności elementy jezdne produktów, uszczelki itp.)


d) czynności związanych z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi


e) wad i uszkodzeń spowodowanych:


- montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta do wyrobu


- dokonaniem samodzielnych napraw i przeróbek


- wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody (zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów)


- nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych


- niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania i przeznaczeniem produktu.


5. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.


6. Towar będący przedmiotem reklamacji należy udostępnić do dyspozycji serwisu „Sanplast” SA. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę „Sanplast” SA do odmowy uznania reklamacji.


7. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.


8. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma „Sanplast” SA zobowiązuje się do:


a) dokonania naprawy w możliwie najkrótszym, uzgodnionym z klientem terminie,


b) wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.


9. Producent nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu (np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu).


10. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę producenta powodują wygaśnięcie gwarancji.


11. Reklamacje wyrobów produkowanych przez producenta należy zgłaszać na adres mailowy serwis@sanplast.pl, lub pisemnie na adres Sanplast S.A. Wymysłowice 1 88-320 Strzelno.


12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. W przypadku braku karty gwarancyjnej reklamacja klienta nie będzie uwzględniona.


 


Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję