Nowy Umywalka nablatowa 46 Belinda Black Rea (REA-U8490)

Umywalka nablatowa Trendy Rea (BEL-00002)

BEL-00002

Nowy

Rea

Wymiary: 39 cm x 30 cm x 12 cm

Więcej szczegółów

dostępny

165 zł

z VAT
Koszt wysyłki: 19 zł

Dodatkowo po dodaniu do koszyka:

  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Rea

Wymiary: 390x300x120

Otwór na baterię: Tak

Otwór przelewowy: Nie

Materiał: Ceramika sanitarna

Umywalka Trendy wykonana z wysokogatunkowych materiałów sprosta wymaganiom osób, które cenią sobie jakość. Idealny model dla osób szukających funkcjonalnego i prostego rozwiązania.

Umywalka jest przystosowana do montażu na blacie bądź szafce. Została wykonana z ceramiki sanitarnej w kolorze białym. Dzięki specjalnej fazie produkcji jest trwała i łatwa w utrzymaniu czystości.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Rodzaj ceramikiumywalka nablatowa
Kolor ceramikibiały
Materiał.ceramika
Szerokość umywalki40 cm
DostępnośćDostępny

1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych i wad materiału zakupionego artykułu i wynosi 24 miesiące.
2. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu wyrobu. Podstawą gwarancji jest dostarczenie przez zgłaszającego paragonu lub faktury, jako dowodu zakupu konkretnego towaru. Karta gwarancyjna musi zostać potwierdzona przez sprzedawcę w dniu zakupu /podpis, pieczęć sklepu z datą sprzedaży/, w przeciwnym przypadku jest ona nieważna.
3. Gwarancja nie obejmuje:
a. wyrobów zakupionych jako używane /np. z ekspozycji/;
b. uszkodzeń mechanicznych i termicznych wyrobów /otarcia, wygięcia, pęknięcia, zarysowania itp./ powstałych na skutek niewłaściwego obchodzenia się z produktem oraz niewłaściwego użytkowania;
c. części ulegających zużyciu podczas normalnego użytkowania /rolki, uszczelki, perlatory/;
d. czynności związanych niewłaściwą z konserwacją, czyszczeniem i regulacją produktu opisanych w instrukcji obsługi;
e. wad i uszkodzeń spowodowanych: - montażem niezgodnym z instrukcją montażu i użytkowania załączoną przez producenta wyrobu, - dokonywaniem samodzielnych napraw i przeróbek, - wytrącaniem się osadów z użytkowanej wody i powstających wskutek tego uszkodzeń /zaleca się stosowanie odpowiednich filtrów/, - nieodpowiednią pielęgnacją wyrobów np. stosowaniem do czyszczenia niewłaściwych środków chemicznych, - niewłaściwą eksploatacją wyrobu tj. niezgodną z instrukcją użytkowania oraz przeznaczeniem produktu.
4. W przypadku stwierdzenia wady należy zaprzestać użytkowania wyrobu w celu uniknięcia powstania większych szkód.
5. Towar będący przedmiotem reklamacji należy zachować do dyspozycji firmy P.H. Podlasiak A. Cylwik. Nie udostępnienie towaru będącego przedmiotem reklamacji upoważnia firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik do odmowy uznania reklamacji.
6. W każdym przypadku wyrób udostępniony do naprawy musi być czysty i zgodny z podstawowymi wymaganiami higienicznymi.
7. W przypadku zasadnego zgłoszenia reklamacji firma Podlasiak zobowiązuje się do:
a. ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej poprawnego zgłoszenia;
b. dokonania naprawy w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 roboczych dni od daty uznania zgłoszenia reklamacyjnego przez serwis firmy P.H. Podlasiak A. Cylwik w uzgodnionym z użytkownikiem terminie /w przypadku konieczności sprowadzenia lub wyprodukowania części termin ten może ulec wydłużeniu/;
c. wymiany towaru na wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów.
8. Firma P.H. Podlasiak A. Cylwik w żadnym przypadku nie ponosi kosztów demontażu lub uszkodzenia elementów utrudniających dostęp do wyrobu /np. glazury, czy innych materiałów zastosowanych do obudowy wyrobu/. Montaż utrudniający dostęp do produktu jest niezgodny z instrukcją montażu.
9. Ingerencja lub dokonanie zmian konstrukcyjnych wyrobu przez osoby nieupoważnione przez firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik powodują wygaśnięcie gwarancji.
10. Gwarancja nie obejmuje przypadków, gdy w umowie zakupu lub innej umowie związanej z wyrobem sprzedawca zobowiązał się wobec nabywcy do świadczeń wykraczających poza ustalenia niniejszych warunków oraz regulację przepisów prawnych obowiązujących w tym zakresie.
11. Reklamacje wyrobów marki Rea należy zgłaszać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej bezpośrednio u sprzedawcy towaru.
12. Roszczenia gwarancyjne można zgłaszać tylko za okazaniem dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury zakupu.
13. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej producent nie wystawia duplikatu.
14. Jeśli do ustalenia zasadności gwarancji potrzebna jest wizyta Serwisu termin naprawy liczy się od daty dokonania oględzin. Termin dokonania oględzin nie może być dłuższy niż 14 roboczych dni od daty otrzymania przez firmę P.H. Podlasiak A. Cylwik pisemnego zgłoszenia.
15. W przypadku nieuzasadnionego wezwania Serwisu, firma P.H. Podlasiak A. Cylwik zastrzega sobie prawo dochodzenia zwrotu poniesionych kosztów.
W przypadku sprzedaży konsumenckiej niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową w odrębnych przepisach.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  • -10% Dodatkowe 10% rabatu Excellent
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu Kohlman
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Deante
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Rea
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na zamówione produkty New Trendy
  • -6% Dodatkowe 6% rabatu Besco
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję