Promocja! Ścianka prysznicowa walk in 90 Vidoq Excellent

Ścianka prysznicowa walk in 90 Vidoq Excellent (KAEX.1506.900.LP.CR)

KAEX.1506.900.LP.CR

Nowy

Excellent
  • wymiary: 90x200 cm
  • szkło przejrzyste 6 mm
  • powłoka Clean Control
  • profile chrom połysk

Więcej szczegółów

dostępny
999 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 859 zł)

-14%

859 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • wymiary: 90x200 cm
  • szkło przejrzyste 6 mm
  • powłoka Clean Control
  • szerokość zabudowy 89-90,5cm
  • długość wspornika max 90 cm (do indywidualnego przycięcia)
  • mosiężne wsporniki wersja slim
  • mocowanie do ściany
  • wersja uniwersalna (prawa/lewa)
  • uszczelka zabezpieczająca
  • profile chrom połysk
  • wzmocnienie konstrukcji

Vidoq ścianka Walk-in

Ścianka prosta kabiny Walk-in to świetne rozwiązanie dla osób ceniących nowoczesność i funkcjonalne rozwiązania. Tą minimalistyczną ściankę można zamontować samodzielnie lub w komplecie z ścianką giętą - dzięki temu tworząc zabudowaną kabinę Walk-In, która ma wiele zalet.
W kabinach serii Vidoq zastosowano szkło hartowane o grubości 6mm (lub 8mm w przypadku rozmiaru ścianki 120cm) oraz powłokę Clean Control, która ułatwia utrzymanie szkła w czystości.
Ścianki proste typu Walk-in można z łatwością montować zarówno z brodzikiem, jak i bezpośrednio na posadzce. Specyfika tego typu kabiny, brak drzwi i progów, sprawiają, że jest to produkt polecany dla seniorów oraz osób niepełnosprawnych.
W zestawie znajduje się profil ścienny w kolorze chromu z połyskiem, mocowanie do ściany, wspornik stalowy Slim o długości 90cm oraz uszczelka zabezpieczająca. Wysokość ścianki bocznej i ścianki giętej to 200cm. W ofercie dostępny jest również dłuższy wspornik Vidoq o długości 120cm.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Kształt kabinyścianka prysznicowa
Dłuższy bok90
Wysokość200
Wersjauniwersalna
Kolor szkłaprzejrzyste
Wejściewalk-in
Kolor profilichrom
Powłoka ochronnaTak

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję