Brak produktów
Ścianka prosta kabiny Walk-in to świetne rozwiązanie dla osób ceniących nowoczesność i funkcjonalne rozwiązania. Tą minimalistyczną ściankę można zamontować samodzielnie lub w komplecie z ścianką giętą - dzięki temu tworząc zabudowaną kabinę Walk-In, która ma wiele zalet.
W kabinach serii Vidoq zastosowano szkło hartowane o grubości 6mm (lub 8mm w przypadku rozmiaru ścianki 120cm) oraz powłokę Clean Control, która ułatwia utrzymanie szkła w czystości.
Ścianki proste typu Walk-in można z łatwością montować zarówno z brodzikiem, jak i bezpośrednio na posadzce. Specyfika tego typu kabiny, brak drzwi i progów, sprawiają, że jest to produkt polecany dla seniorów oraz osób niepełnosprawnych.
W zestawie znajduje się profil ścienny w kolorze chromu z połyskiem, mocowanie do ściany, wspornik stalowy Slim o długości 90cm oraz uszczelka zabezpieczająca. Wysokość ścianki bocznej i ścianki giętej to 200cm. W ofercie dostępny jest również dłuższy wspornik Vidoq o długości 120cm.
Kształt kabiny | ścianka prysznicowa |
Dłuższy bok | 90 |
Wysokość | 200 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | walk-in |
Kolor profili | chrom |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: