Brak produktów
Kabina WALK-IN to świetne rozwiązanie dla ceniących nowoczesność i minimalistyczny kształt.
Kabina WALK-IN występuje w dwóch opcjach: połączenie ścianki giętej z prostą ścianką boczną lub samodzielnie.
Dzięki zastosowaniu szkła giętego uzyskany został efekt "czystości" formy.
Piękne, nowoczesne, uniwersalne wzornictwo, które można stosować w bardzo różnorodnych realizacjach.
Można dokupić do zestawu drążek, który można zastosować w kabinie aby wydłużyć jej wejście lub poszerzyć kabinę. Drążek ma długość 100cm, ale można go samodzielnie dociąć na dowolny wymiar.
Zastosowano w niej powłokę Clean Control, która ułatwia utrzymanie jej w czystości. Dzięki konstrukcji utrzymywana jest stała temperatura, taka jak w całej łazience. Kabina jest wysoka na 200 centymetrów i wykonana z mocnego szkła hartowanego o grubości 6 milimetrów.
Kształt kabiny | walk-in |
Wysokość | 200 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | walk-in |
Kolor profili | chrom |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: