Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
wymiary: 120x200 cm szkło przejrzyste 8 mm powłoka Clean Control profile złoty połysk
wymiary: 120x200 cm szkło przejrzyste 8 mm powłoka Clean Control profile chrom połysk
wymiary: 120x200 cm szkło przejrzyste 8 mm powłoka Clean Control profile czarny mat
wymiary: 100x200 cm szkło przejrzyste 6 mm powłoka Clean Control profile złoty połysk
wymiary: 100x200 cm szkło przejrzyste 6 mm powłoka Clean Control profile chrom połysk
wymiary: 100x200 cm szkło przejrzyste 6 mm powłoka Clean Control profile czarny mat
wymiary: 83,5x35cm szkło przejrzyste 6 mm powłoka Clean Control profile złoty połysk
wymiary: 83,5x35cm szkło przejrzyste 6 mm powłoka Clean Control
wymiary: 83,5x35cm szkło przejrzyste 6 mm powłoka Clean Control profile czarny mat
wymiary: 120x200 cm szkło: przejrzyste hartowane 6 mm profile: czarny mat powłoka Clean Control
wymiary: 100x200 cm szkło: przejrzyste hartowane 6 mm profile: czarny mat powłoka Clean Control
wymiary: 900x2000mm szkło: hartowane czyste 8 mm
wymiary: 800x2000mm szkło: hartowane czyste 8 mm
wymiary: 1000x2000mm szkło: hartowane czyste 8 mm
materiał: mosiądz kolor: chrom połysk
długość: 400mm ramię okrągłe ścienne
ramię prysznicowe ścienne materiał: mosiądz wykończenie: złoto szczotkowane montaż ścienny natynkowy dodatkowy element montażowy długość ramienia: 40 cm
kolor; złoty połysk materiał; mosiądz
kolor; czarny materiał; mosiądz
kolor; biały materiał; mosiądz
ramię prysznicowe ścienne wykończenie: czarny mat kwadratowe długość ramienia: 40 cm montaż ścienny natynkowy
ramię prysznicowe ścienne wykończenie: chrom kwadratowe długość ramienia: 40 cm montaż ścienny natynkowy
płyn odświeżający pojemność: 0,45 l ochrona przed kamieniem kompatybilny ze stelażem: Shiro Premium
przyłącze kątowe z mocowaniem słuchawki wykończenie: złoto szczotkowane
materiał: mosiądz kolor: czarny
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:
Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej
akceptuję