Brak produktów
Elegancja, klasyka, funkcjonalność... powędrują prosto do Twojej łazienki w postaci nowej wanny, jeśli tylko złożysz już dziś zamówienie.
Prezentujemy akrylowy model wolnostojący, przyścienny o nazwie LILA 2.0. Pochodzi od renomowanego producenta Excellent.
Dostępny jest w naszej ofercie w kilku rozmiarach, natomiast na tej podstronie możesz zamówić rozmiar 1600x730mm. Ten model zapewnia możliwość montażu baterii nawannowej 4-otworowej. Zawiera korek typu click-clack, który jest bardzo łatwy w codziennym czyszczeniu. Wyposażona jest również w odpływ szczelinowy.
LILA 2.0 to wanna wolnostojąca, która sprawdzi się nawet w niewielkich łazienkach! To tym samym niezaprzeczalny dowód na to, że nawet w niewielkiej przestrzeni można pozwolić sobie na wielką wygodę oraz luksusowy design w postaci wolnostojącego elementu wyposażenia. Zachwyca swoim smukłym, ale i nowoczesnym kształtem. Pięknie będzie prezentować się na przykład na tle ścianki obłożonej kaflami w mocnym kolorze.
Zachęcamy do zajrzenia do galerii produktu – znajdziesz tam przykład nowoczesnej aranżacji łazienki, który być może zainspiruje Cię do zakupu.
Idealnym uzupełnieniem do wanny Lila będzie bateria wannowa od tego producenta - link
Typ wanny | wolnostojące |
Kolor wanny | Biały |
Szerokość wanny | 75 |
Długość wanny | 160 |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: