Brak produktów
Nowa jakość nóżek wannowych do wanien do zabudowy
Najwyższa jakość oferowanych produktów to dla nas największy priorytet. Nowy zestaw nóżek wannowy to specjalnie zaprojektowane rozwiązanie zapewniający komfort, bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość użytkowania wanien prze lata.
Komplet dwóch nóżek składa się z:
1. Stelaż nóżek wannowych
2. Regulowane stopki do stelaża
3. Elementy montażowe do wanny
4. Wkręty do montowania stopek na rant
Zalety nóżek:
1. Regulowana wysokość stopek 128 - 180 mm
2. Wysoka wytrzymałość na obciążenia
3. Uniwersalne do większości wanien do zabudowy
4. Stopki gwarantujące stabilność
5. Wykonane ze specjalnie wzmocnionego tworzywa
Do wanien Crown Lux oraz Great Arc należy zamówić 2 zestawy nóżek wannowych (2 x WAIN.NWT50)
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: