Brak produktów
Z uwagą dobierasz nawet najdrobniejsze akcesoria? Wąż prysznicowy REGULAR o klasycznej linii doskonale komponuje się z większością baterii oraz słuchawkami prysznicowymi z naszych złotych kolekcji: Tor, Loka, jak również ze złotymi mocowaniami.
Estetyczny, metalowy oplot skrywa wyjątkowo trwałe tworzywo, które nie rozejdzie się nawet na skutek długiego, intensywnego użytkowania. Kolor chromu idealnie pasuje do tradycyjnych modeli baterii łazienkowej, nadając harmonii całej aranżacji. Długość węża pozwala na wygodne użytkowanie zarówno w wannie, jak i strefie prysznicowej, a wysoka jakość produktu i wykonanie w dbałości o najmniejsze szczegóły gwarantuje, że będzie Ci on służył przez długi czas.
Wąż prysznicowy REGULAR zapewni Ci pełen komfort kąpieli zarówno podczas energicznych pryszniców, jak i w trakcie długich, odprężających godzin w wannie.
Typ baterii | akcesoria |
Rodzaj baterii | wąż prysznicowy |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | złoty połysk |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: