Brak produktów
Komfortowa, przestronna i zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami – czy takiej wanny szukasz? Oto wanna narożna AQUARIA COMFORT, która łączy w sobie atrakcyjny design z wyjątkową wygodą. Maksymalne wykorzystanie przestrzeni użytkowej gwarantuje mnóstwo miejsca podczas długich, relaksujących kąpieli, a odpowiednio wyprofilowane ścianki boczne zapewniają doskonałe podparcie dla pleców i ramion.
Wannę narożną AQUARIA COMFORT wyróżnia oryginalny projekt, w którym zestawiono ze sobą asymetryczną krawędź zewnętrzną z gładką symetrią linii wewnętrznej. Ten intrygujący kontrast sprawia, że będzie pięknie wyglądać w Twojej łazience zaaranżowanej na przykład w stylu pop-art, z mocnymi kolorami i geometrycznymi wzorami. Jej dodatkową zaletą jest kształt, który świetnie się sprawdza w większych pomieszczeniach o nietypowych rozmiarach, stając się jego największą ozdobą.
Wanna AQUARIA COMFORT została wykonana w 100% z wysokiej jakości higienicznego akrylu sanitarnego. Nieskazitelnie biała, gładka powierzchnia jest ciepła i przyjemna w dotyku oraz łatwo się czyści, co ułatwia codzienną pielęgnację.
Idealnym uzupełnieniem do wanny firmy Excellent będzie bateria wannowa od tego producenta - link
Wanna nie posiada nóżek w zestawie, należy je dokupić oddzielnie: WAIN.NWT50.
Typ wanny | asymetryczna |
Kolor wanny | Biały |
Szerokość wanny | 95 |
Długość wanny | 150 |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: