Promocja! Szafka pod umywalkę 65cm szałwiowy Blanko Excellent (MLEX.6301.640.GN)

Szafka pod umywalkę 65cm szałwiowy Blanko Excellent (MLEX.6301.640.GN)

MLEX.6301.640.GN

Nowy

dostępny
1 149 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 988 zł)

-128 zł

1 021 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • kolor: szałwiowy
  • szerokość 64 cm
  • głębokość 37cm
  • wysokość 58,5 cm
  • materiał: płyta lakierowana
  • prowadnice Hettich (wysuwane na ¾) z cichym domykaniem
  • górna szuflada posiada wbudowany drewniany organizer
  • do szafki należy dokupić dedykowane uchwyty, sprzedawane osobno (dostępne w 3 kolorach: chrom, czarne, złote)
  • szafka sprzedawana bez umywalki, należy dokupić dedykowaną umywalkę z kolekcji Blanko

Nowa seria mebli łazienkowych Blanko to szeroka oferta szafek z dedykowana umywalką ceramiczną i słupkiem wiszącym.

Meble mają bardzo praktyczną głębokość TYLKO 37cm, dzięki czemu można je stosować w mniejszych łazienkach. Umywalka pomimo niewielkich rozmiarów jest rozmiarów jest bardzo praktyczna w użytkowaniu.

Szafki z umywalką dostępne są w 2 szerokościach 49 i 65cm, 3 kolorach: biały połysk, czarny soft, szałwiowy mat oraz 3 kolorach uchwytów: chrom, złoty połysk, czarny mat, które można dowolnie zamawiać i zestawiać z kolorami mebla.

Wszystkie meble zostały wyposażone w prowadnice Hettich (wysuwane na ¾) z cichym domykaniem, a górna szuflada posiada wbudowany drewniany organizer.

Dla tych, którzy chcieliby zastosować szafkę z baterią umywalkową podtynkową montowaną na ścianie dostępne są zestawy z umywalką bez otworu na baterię.

Szafki serii Blanko można uzupełnić słupkiem wiszącym z uniwersalnym montażem prawo i lewo stronnego otwierania drzwi z cichym domykaniem w systemie push-open.

Zestaw szafka z umywalką nie zawiera baterii umywalkowej, syfonu ani korka.


 



 

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Szerokość mebla65
Rodzaj meblaSzafka pod umywalkę
Kolor meblaszałwiowy

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję