Regał niski 74 ED-5 Antado (ED-5506M-1615)

Regał niski 74 ED-5 Antado (ED-5506M-1615)

ED-5506M-1615

Nowy

dostępny
Wysyłka w 24h

-0 zł

399 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • wymiary: 107x74x30cm
  • korpus: wenge
  • drzwiczki: cherry cardiff
Zdjęcia mają charakter poglądowy

Warunki gwarancji producenta


  1. Czas trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty sprzedaży.

  2. Gwarant odpowiada za wady powstałe z przyczyny tkwiącej w sprzedanych meblach oraz za uszkodzenia będące nieuniknionym ich następstwem wówczas, gdy były używane zgodnie z ich przeznaczeniem i w odpowiednich warunkach.

  3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku:
    1. niewłaściwego bądź nieostrożnego przenoszenia lub przewożenia mebli przez kupującego,

    2. naprawy lub przeróbki wykonanej bez zgody producenta,

    3. niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcją używania, przechowywania i konserwacji mebli,

    4. naturalnego zmniejszenia wartości i użyteczności, będącego następstwem upływu czasu.


  4. Reklamacje z tytułu wad gwarancyjnych przyjmuje sklep, w którym towar zakupiono.

  5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mebli, ich wyglądu, rodzaju wykończenia, a także kompletności akcesoriów stanowiących wyposażenie (gdy meble zostały wydane ze sklepu bez uprzedniego rozpakowania i okazania przez sprzedawcę) – załatwia bezpośrednio i roszczenia z tego tytułu realizuje sprzedawca.

  6. Reklamacje uznane za zasadne będą załatwiane w terminie do 180 dni.

  7. Za zgodą kupującego przedłużenie terminu załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu.

  8. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według gwaranta usuwalna, świadczenie będzie realizowane przez naprawę gwarancyjną.

  9. Załatwienie reklamacji przez wymianę mebli wadliwych lub anulowanie umowy i zwrot zapłaconej kwoty może nastąpić gdy: - wada jest nieusuwalna, a kupujący nie wyraża zgody na obniżenie ceny - dwukrotna naprawa nie przyniosła zamierzonego skutku - reklamacja nie została załatwiona w terminie określonym i uzgodnionym z kupującym.

  10. Jeżeli kupujący dwukrotnie nie zezwolił serwisantowi na wykonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z przysługujących mu uprawnień.

  11. Przedstawiciel gwaranta może odmówić uznania reklamacji mebli jeżeli: - nie pozwala na to ich stan higieniczno-sanitarny, - są składowane w sposób uniemożliwiający dokonanie oględzin. Odmowę, o której mowa, doręcza się na piśmie kupującemu z podaniem jej przyczyny.

  12. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być zrealizowane po przedstawieniu niniejszej karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu.  

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję