Brak produktów
Grzejnik łazienkowy Italic to doskonały wybór dla osób ceniących sobie nieszablonowe wzornictwo, nowoczesną stylistykę oraz ponadczasową funkcjonalność. Dostępność rozmiarów i kolorów pozwala na zastosowanie grzejnika w różnych łazienkach niezależnie od ich wielkości i stylu.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, w modelu tym zdecydowaliśmy się połączyć oryginalny, dekoracyjny design niesymetrycznie ułożonych profili, pozostawiając jednocześnie dwa profile ułożone poziomo. Dzięki temu grzejnik łączy nowoczesny wygląd z funkcjami użytkowymi, np. możliwością rozwieszenia na nim ręcznika w poziomie.
Do grzejnika Italic można podłączyć grzałkę elektryczną, dzięki której urządzenie może pełnić funkcję całorocznej suszarki na ręczniki. Polecamy grzałki elektryczne Excellent dostępne w trzech kolorach: czarny mat, biały oraz chrom. Uniwersalne podłączenie ZS w grzejnikach Excellent, daje możliwość zastosowania zaworów zintegrowanych o rozstawie 50 mm lub zaworów montowanych na pionowych kolektorach o rozstawie 470 mm.
Wysokość grzejnika | 110 cm |
Kolor grzejnika | czarny mat |
Szerokość grzejnika | 50 cm |
Podłączenie grzejnika | dolne 470 mm |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: