Promocja! Zintegrowany zestaw termostatyczny lewy czarny Volaro Excellent (GREX.VO50L.BL)

Zintegrowany zestaw termostatyczny lewy czarny Volaro 2.0 Excellent (GREX.VO2.50L.BL)

GREX.VO2.50L.BL

Nowy

Excellent
  • wykończenie: czarny mat
  • wersja: lewa

Więcej szczegółów

dostępny
Wysyłka w 24h
499 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 zł)

-71 zł

428 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

Zintegrowany zestaw termostatyczny Volaro to funkcjonalny i elegancki komplet do instalacji na grzejnikach o podłączeniu dolnym środkowym z rozstawem przyłączy 50mm. Głowica termostatyczna pozwala na sterowanie temperaturą i zapewnia wysoki komfort użytkowania. Wszystkie elementy zestawu są dopasowane kolorystycznie i tworzą spójne połączenie z kolorami grzejników Excellent. Zestaw dostosowany do instalacji z grzejnikami o podłączeniu GZ 1/2".

Zestaw:

  • zawór kątowy zintegrowany o rozstawie przyłączy 50 mm
  • głowica termostatyczna M 30x1,5 mm
  • adaptery na rury PEX ⌀ 16x2 mm
  • adaptery na rury miedziane ⌀15 mm
  • instrukcja montażu i użytkowania
  • posiada zintegrowany termostat
  • zakres regulacji (min.) - pozycja *: 8°C
  • zakres regulacji (max.) - pozycja: 5: 28°C
  • optymalna temperatura - pozycja:3 : 20°C
  • maksymalna różnica cisnień: 1 bar
  • maksymalne ciśnienie robocze: 10 bar
  • całkowity czas reakcji: 22 min
  • maksymalna temperatura otoczenia: 50°C


Ważne! Głowica termostatyczna znajduje się od strony zasilania. Jeżeli zasilanie instalacji znajduje się po lewej stronie – patrząc na grzejnik – to po lewej stronie zaworu powinna znajdować się głowica.

 











Zestawy dostępne są w wersji prawej / lewej i występują w trzech kolorach:
- chrom
- czarny mat
- biały mat

Jako dekoracyjne uzupełnienie do zaworów polecamy zestawy maskujące dostępne w trzech analogicznych kolorach.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Kolor grzejnikaczarny mat

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję