Brak produktów
CEEX.4124.593.S2.WH + CEEX.4022.D2.BL
Nowy
Idealne rozwiązanie, by oszczędzić miejsce w każdej łazience. Nowoczesny produkt z funkcją bidetu, które można obsłużyć w bardzo intuicyjny i prosty sposób. Pokrętła sterowania dostępne są w 3 modnych kolorach: chrom, czarny i złoty.
Za pomocą wygodnego pokrętła sterowania lub pilota (opcja) użytkownik jest w stanie zmienić temperaturę wody, siłę natrysku oraz położenie dyszy. Toaleta posiada funkcję mycia damskiego oraz mycia tylnego, które można włączyć i wyłączyć w każdej chwili. Urządzenie posiada deskę z mechanizmem wolnego opadania oraz tryb nocny, czyli podświetlenie LED.
Niezawodność i długą niezawodność zapewni automatyczny system odkamieniania.
W ofercie marki Excellent znajdują się dwa modele toalety Dakota: w kształcie litery D Dakota D2 lub o bardziej wyrazistych krawędziach Dakota S2. Obie posiadają bezrantowy system spłukiwania CLEAN-ME.
W opakowaniu dołączony jest tester stopnia twardości wody oraz filtr do wody 1 szt.
Toaleta myjąca Dakota S2 ma możliwość sterowania pilotem. Pilot sprzedawany oddzielnie.
Rodzaj ceramiki | miska WC wisząca |
Kolor ceramiki | biały |
Materiał. | ceramika |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: