Brak produktów
Czy wiesz, że każda aranżacja wnętrza wymaga idealnie dopasowanych dodatków? Sięgnij po eleganckie akcesoria łazienkowe z serii RIKO, na przykład designerski kubek szklany stojący RIKO.
Kubek z mrożonego szkła i podstawka z wysokogatunkowego mosiądzu pokrytego złotą powłoką wykonaną w technologii PVD. Jest to efektowny produkt, który pięknie uzupełnia wystrój łazienki utrzymanej w nowoczesnym stylu. Atrakcyjnie się prezentuje zarówno na delikatnej, szklanej półce, jak i lśniącej, ceramicznej umywalce. Dzięki praktycznej, plastikowej obręczy wewnątrz podstawki kubek jest odpowiednio zabezpieczony – dlatego nie musisz obawiać się ewentualnych pęknięć lub zarysowań. Codzienna, rutynowa higiena sprawia o wiele więcej przyjemności, gdy korzystasz przy niej z estetycznego kubka RIKO.
O produkcie:
Typ dodatku | Mydelniczki |
Kolor dodatku | złoty połysk |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: