Brak produktów
Miska WC z deską o wyrazistych kształtach Doto S Pure Rim świetnie komponuje się w każdej łazience. Doskonały design w połączeniu z najwyższym stopniem utrzymania czystości to tylko niektóre korzyści wynikające z bezrantowej miski WC. To nowe bezrantowe rozwiązanie spełnia wymagania użytkowników szczególnie dbających o czystość łazienki.
Wnętrze miski ze specjalną powłoką Clean Control zapewnia, że osady kamienia oraz inne zanieczyszczenia są łatwo usuwane z powierzchni, co ogranicza namnażanie się bakterii. Pozytywnym aspektem powłoki Clean Control jest mniejsze zużycie środków chemicznych i wody niezbędnej do usuwania zanieczyszczeń.
Wysokiej jakości ceramika, w połączeniu z optymalnym z nowoczesnym kształtem miski i ukrytymi mocowaniami ułatwiają utrzymanie najwyższego standardu higieny. Produkt dostępny jest w zestawie z łatwo wypinaną deską wolnoopadającą SLIM, wykonaną z odpornego na zarysowania materiału Duroplast. Metalowe zawiasy zapewniają jej stabilność. Spłukiwanie wody 6/4 l zapewnia ekonomiczne jej zużycie. Produkt jest zapakowany w systemie Duo Pack co gwarantuje bezpieczeństwo w transporcie. Polecamy również stelaże podtynkowe Shiro 2.0 i Shiro Premium oraz przyciski spłukujące Aurro, Ringo lub Platto.
Miska w komplecie z deską wolnoopadającą.
Rodzaj ceramiki | miska WC wisząca |
Kolor ceramiki | biały |
Materiał. | ceramika |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: