Brak produktów
Odpływ liniowy Stilio łączy w sobie minimalizm i praktyczność użytkową. Wykonany został z wysokiej jakości stali nierdzewnej, pokrytej powłoką PVD w kolorze złotym. Odpływ posiada wygodną regulację nóżek w pionie i w poziomie w zakresie do 30 mm. Szeroki wybór dostępnych rozmiarów odpływów i wersji rusztu daje możliwość dostosowania do wielkości kabiny oraz wymiarów płytek, co znacznie ułatwia planowanie układu już na etapie projektowania. Produkt polecany jest do instalacji wraz z kabinami Excellent typu walk-in: Ortigo lub Vidoq.
Komplet zawiera hydroizolacyjną elastyczną matę uszczelniającą oraz wysokiej jakości syfon o niskiej wysokości zabudowy i dużej przepustowości 36 l/min.
W zestawie odpływów Stilio znajduje się ruszt dekoracyjny szczotkowany. Dostępna jest również wersja z rusztem do wklejenia płytek ceramicznych. Odpływ dostosowany jest do płytek o standardowej grubości 8-12 mm. Wysoką jakość użytych materiałów potwierdza wysoka klasa odporności na obciążenie K3 (obciążenie do 300 kg).
Długość rusztu | 70 |
Kolor rusztu | miedź szczotkowana |
Wzór rusztu | dekoracyjny |
Płyta spadkowa | nie |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: