Brak produktów
Płyn odświeżający Pure Power to rozwiązanie dedykowane do stelaży Excellent Shiro Premium. Stelaż posiada innowacyjny system do utrzymania higieny w toalecie. Jest to zamknięty system na środek odświeżający, umieszczony wewnątrz zbiornika. Przy każdym spłukaniu uwalnia on niewielką ilość (2ml) płynu do toalety. Środek znajduje się zawsze w obiegu zamkniętym i nie jest stale połączony z wodą w zbiorniku, w przeciwieństwie do tradycyjnych tabletek czyszczących, które mają kontakt z wodą. Zmniejsza to ryzyko uszkodzenia części spłuczki (w szczególności uszczelek) przez składniki płynu.
Środek Pure Power zapobiega osadzaniu się kamienia i wszelkich osadów z wody, odświeża toaletę i likwiduje nieprzyjemne zapachy. Posiada delikatny cytrusowy zapach, nie powoduje reakcji alergicznych. Nie wchodzi w reakcje z innymi powierzchniami.
Dla prawidłowego i komfortowego funkcjonowania systemu Pure Power polecamy wybór przycisków spłukujących Aurro Fresh, wyposażonych w specjalny podajnik do uzupełniania płynu.
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: