Promocja! Nowy Brodzik prostokątny 90x80 Forma X biały mat Excellent (BREX.1403.090.080.WHN)

Brodzik prostokątny 120x80 Forma X biały mat Excellent (BREX.1403.120.080.WHN)

BREX.1403.120.080.WHN

Nowy

Excellent
  • wymiary: 120x80x4cm
  • wykończenie: biały mat
  • rodzaj: prostokątny
  • sposób montażu: na podłodze

Więcej szczegółów

dostępny
888 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 764 zł)

-14%

764 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • wymiary: 120x80x4cm
  • wykończenie: biały mat
  • rodzaj: prostokątny
  • sposób montażu: na podłodze
  • umiejscowienie odpływu w brodziku: dłuższy bok
  • średnica odpływu: 9 cm
  • pokrywa syfonu w komplecie: nie
  • nóżki w zestawie: nie
  • typ: niski

Brodzik Forma X jest wykonany z trwałego tworzywa, ze strukturą LavexSlate. Brodzik jest bardzo wytrzymały, higieniczny a strukturalna powierzchnia zapewnia doskonałą przyczepność.  Niski próg (40 mm) delikatnie zaznacza przestrzeń przeznaczoną do kąpieli i zabezpiecza podłogę przed zachlapaniem, co oszczędza sprzątania po długich, odprężających prysznicach.

Subtelny model brodzika prysznicowego Forma X w wersji niskiej to doskonały wybór dla kogoś, kto ceni ponadczasową elegancję i wygodę.

Brodzik prysznicowy Forma X to połączenie funkcjonalności z nowoczesnym wzornictwem. Dzięki kompaktowym rozmiarom doskonale nadaje się do mniejszych przestrzeni, choć będzie wspaniale wyglądać także w przestronnych łazienkach. Prosty, nienachalny design, który tak dobrze uzupełnia wiele współczesnych wystrojów wnętrz.

Brodziki Forma X  występują w 2 kolorach oraz w 2 kształtach - kwadratowy i prostokątny, a także w wersji wysokiej 110 mm - Forma Compact X.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Typ brodzikaprostokątny
Dłuższy bok.120
Krótszy bok.80
Wysokość brodzika4
Materiał brodzikakompozyt
Kolor brodzikabiały

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję