Brak produktów
Glad to linia armatury, która z powodzeniem łączy okrągły korpus baterii oraz płaską cienką wylewkę. Zastosowano w niej głowice ceramiczne Sedal, oraz perlatory Neoperl.
Bateria wannowa ścienna posiada standardowy rozstaw mocowań (150mm) oraz komplet krzywek montażowych, która zapewniają 15mm zakres regulacji. Dzięki temu bateria może być instalowana do każdej prawidłowo wykonanej instalacji pod baterię wannową. Posiada wysięg wylewki 186mm, który pozwala na stosowanie do większości wanien z oferty Excellent (minimalna długość wylewki baterii ściennej podana jest w tabeli charakteryzującej każdą wannę). Ciśnieniowy przełącznik funkcji w postaci pociąganego pokrętła znajduje się na górze wylewki, pod uchwytem baterii. Jej idealnym uzupełnieniem będą zestawy prysznicowe punktowe.
Typ baterii | wannowa |
Rodzaj baterii | bateria ścienna |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | złoty połysk |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: