Brak produktów
Wysokość: 59 cm
Pojemność: 260 l
Materiał: Akryl
Przelew: Tak
Obudowa zintegrowana: Tak
Wanna wolnostojąca Holi 2.0 to elegancka i subtelna wanna nadająca łazience niepowtarzalnego charakteru. Wanna wykonana ze 100% akrylu sanitarnego ze wszystkimi jego zaletami.
Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań jak czyszczenie korka od góry, czy minimalistyczny przelew szczelinowy przy niezwykle wygodnej formie wanny - sprawi, że korzystanie z wanny będzie dla nas codzienną przyjemnością.
Dodatkowe cechy wanny:
- wanna posiada przelew szczelinowy
- korek Click-Clack czyszczony od góry w komplecie w kolorze chrom z możliwością dokupienia i wymiany w innym kolorze
- zintegrowana obudowa
- syfon w zestawie
Idealnym uzupełnieniem do wanny firmy Excellent będzie bateria wannowa od tego samego producenta - link
Typ wanny | wolnostojące |
Kolor wanny | Biały |
Szerokość wanny | 76 |
Długość wanny | 160 |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: