Promocja! Bateria umywalkowa podtynkowa Keria Q Excellent (AREX.2014CR)

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria Q Excellent (AREX.2014CR)

AREX.2014CR

Nowy

Excellent

Produkt dostępny w kolorach:

CHROM CZARNY

Więcej szczegółów

dostępny
705 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 468 zł)

-20.1%

563 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria chrom połysk:

  • Wykończenie: chrom połysk
  • Rodzaj: podtynkowa
  • Głowica ceramiczna: Kerox
  • Perlator: Neoperl Slim
  • Rozeta: 2 sztuki o wymiarach 60 x 60 mm
  • Długość wylewki: 184 mm
  • Materiał: mosiądz

Excellent to marka, która od wielu lat jest jednym z liderów wśród producentów wysokiej jakości armatury. Znajdująca się tutaj linia baterii Keria przyciąga uwagę delikatnie zaokrąglonymi krawędziami, które dodadzą uroku Twojej łazience.

Armatura Keria to starannie wybierane produkty, które skutecznie łączą w sobie harmonijne wzornictwo, funkcjonalność rozwiązania oraz najwyższej klasy komponenty. Bateria umywalkowa podtynkowa Keria marki Excellent jest elegancka, solidna i precyzyjnie wykonana z wysokiej jakości mosiądzu, pokryta chromem o połyskującej powłoce. Wyposażona jest w głowicę ceramiczną Kerox oraz perlator Neoperl Slim, zapewniające płynną i precyzyjną regulację strumienia wody.

Bateria umywalkowa podtynkowa Keria została wyposażona w system Fix-box podtynkowy, który umożliwia dostęp rewizyjny po wykonanej instalacji. Dzięki temu instalacja jest nie tylko estetyczna, ale również praktyczna i łatwa w serwisowaniu.

Ta bateria doskonale pasuje do małych łazienek, ale sprawdzi się również w większych łazienkach utrzymanych w stylu klasycznym. Jej minimalistyczny design i wysokiej jakości wykonanie nadadzą Twojej łazience nowoczesny wygląd, a jednocześnie zapewnią trwałość i wygodę użytkowania.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Typ bateriiumywalkowa
Rodzaj bateriibateria ścienna
Montaż bateriipodtynkowa
Kolor bateriichrom
Kwartalnik ExcellentNie

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję