Brak produktów
Drzwi Kerria Plus wykonane z hartowanego szkła TOTALWHITE o grubości 6 mm, nie tylko prezentują się wyjątkowo estetycznie, ale również oferują niezrównaną trwałość oraz bezpieczeństwo użytkowania. Innowacyjna powłoka hydrofobowa Active-Cover sprawia, że cząsteczki wody są efektywnie odpychane od powierzchni, ograniczając tworzenie się osadu kamiennego i ułatwiając zachowanie czystości. Drzwi są odwracalne i można je montować bez konieczności stosowania brodzika, bezpośrednio na płytkach. Możliwość połączenia z innymi drzwiami oraz ściankami walk-in z kolekcji Kerria Plus umożliwia stworzenie spójnej i przestronnej aranżacji łazienki.
Minimalistyczne drzwi prysznicowe mogą być użyte zarówno do kabin, jak i zabudowy wnęk. Transparentna szyba sprawia, że pomieszczenie wydaje się być optycznie większe. Klasyczne wykończenie nadaje łazience eleganckiego wyglądu. Mamy na względzie także bezpieczeństwo domowników, dlatego poddajemy szkło procesowi hartowania, gdzie szkło staje się twardsze, bardziej elastyczne i wytrzymałe. Drzwi do prysznica pokryte są także powłoką Active Cover, która ma właściwości hydrofobowe. Nie powstają nieestetyczne zacieki, a czyszczenie jest potrzebne dużo rzadziej. Element ma 60 cm. Wersja wahadłowa.
Warunki gwarancji producenta
1.Producent udziela gwarancji na okres 2 lat od daty sprzedaży
2.Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolite Polskiej
3.W celu skorzystania z gwarancji osoba do niej uprawniona powinna zgłosić reklamację korzystając z formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie www.deante.pl/reklamacje dołączając wypełnioną kartę gwarancyjna i dokument zakupu (skan/zdjęcie) lub złożyć reklamacje w punkcie nabycia produktu.
4.Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. Uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo wymiany na wolny od wad lub zwrot gotówki w przypadku: - stwierdzenia wady fabrycznej niemożliwej do usunięcia, - nie usunięcia usterki, pomimo trzech napraw w okresie gwarancji. Wybór drogi załatwienia reklamacji należy do Gwaranta.
5.W przypadku wymiany produktu na nowy - Gwarant nie ponosi kosztów związanych z demonta- żem, uszkodzeniami elementów utrudniających dostęp do produktu, jak również ponownego montażu wyrobu.
6.W przypadku wymiany produktu na nowy okres gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania nowego produktu. Ewentualna naprawa dokonana w trakcie okresu gwarancyjnego nie wydłuża okresu gwarancji.
7.Naprawa gwarancyjna nie obejmuje : - zniszczenie / uszkodzenie podczas transportu, wszelkie uszkodzenia mechaniczne, - niestosowanie się do instrukcji montażu, - zgubienie karty gwarancyjnej, - zmiana Danych w karcie gwarancyjnej, - przeróbki i zmiany konstrukcyjne dokonane przez użytkownika lub osoby trzecie, - użytkowanie produktów w warunkach i w celu , w jakich tego rodzaju towar zwykle nie jest używany, - w przypadku gdy wyrób został sprzedany z ekspozycji.
8.Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu powierzchni zewnętrznej i kompletności produktu, gdyż po zamontowaniu gwarancją objęte będą tylko wady produkcyjne i materiałowe.
9.Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikają- cych z niezgodności towaru z umową.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: