Brak produktów
Seria kabin Mazo to rozbudowana oferta modeli i rozmiarów, dostępnych dla szerokiego grona odbiorców. Dbałość o staranne wykonanie detali i przywiązanie najwyższej wagi do funkcji użytkowych sprawiły, że seria Mazo jest częstym wyborem Klientów.
Dużą zaletą kabiny są drzwi wahadłowe, które uchylają się do wewnątrz i na zewnątrz. Ich smukłe, unoszone zawiasy dają możliwość obrotu o 180°. Konstrukcja kabiny zachwyca minimalistycznym designem, podkreślonym estetycznymi uchwytami ze stali nierdzewnej. W aluminiowych profilach zamontowano magnetyczne uszczelki, zapewniające doskonałą szczelność.
Szkło hartowane, z którego została wykonana kabina ma grubość 6 mm. Od wewnątrz pokryto je powłoką Clean Control, która ułatwia czyszczenie i zmniejsza gromadzenie się zabrudzeń na powierzchni.
Do kabiny polecamy brodziki serii Lavano, Arda, Zero lub Forma, możliwy jest również montaż bezpośrednio na posadzce. W razie potrzeby, istnieje możliwość poszerzenia kabiny za pomocą profili poszerzających Mazo. Kabiny narożne z pojedynczymi drzwiami wahadłowymi dostępne są w kilku rozmiarach. Wysokość kabin Mazo to 1950mm.
Kształt kabiny | kwadratowa |
Dłuższy bok | 90 |
Krótszy bok | 90 |
Wysokość | 195 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | drzwi uchylne |
Kolor profili | chrom |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: