Promocja! Haczyk potrójny Nero Mokko Deante (ADM N13K)

Haczyk potrójny Nero Mokko Deante (ADM N13K)

ADM N13K

Nowy

Deante
  • haczyk potrójny
  • materiał: stal
  • wykończenie: czarny mat (innowacyjna wytrzymała i łatwa w czyszczeniu powłoka Nero)
  • do montażu na szybach stałych kabiny i kabinach typu walk-in
  • haczyk pasuje do szyb o grubości 6-8 mm
  • zabezpieczenia w miejscach kontaktu ze szkłem kabiny

Więcej szczegółów

dostępny
79 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61 zł)

-15.1%

67 zł

z VAT
Koszt wysyłki: GRATIS

  • haczyk potrójny
  • materiał: stal
  • wykończenie: czarny mat (innowacyjna wytrzymała i łatwa w czyszczeniu powłoka Nero)
  • do montażu na szybach stałych kabiny i kabinach typu walk-in
  • haczyk pasuje do szyb o grubości 6-8 mm
  • zabezpieczenia w miejscach kontaktu ze szkłem kabiny
  • wysokość: 57 mm
  • szerokość: 55 mm
  • głębokość: 58 mm
  • 2 lata gwarancji

Haczyk wykonany jest z 2,5 mm stali nierdzewnej i wykończony w matowym, czarnym kolorze. Posiada trzy uchwyty np. na ręczniki lub szlafrok. Haczyk montujemy na szybach stałych kabin oraz na ściankach walk-in, bez udziału dodatkowych narzędzi. Akcesorium posiada zabezpieczenie w miejscu kontaktu ze szkłem, więc nie musimy się martwić o rysy czy uszkodzenia kabiny. Mały, ale bardzo praktyczny dodatek do łazienki doskonale pasuje do innych akcesoriów Mokko oraz do czarnej armatury.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Typ dodatkuHaczyk
Kolor dodatkuCzarny

Warunki gwarancji producenta


1.Producent udziela gwarancji na okres 2 lat od daty sprzedaży


2.Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolite Polskiej


3.W celu skorzystania z gwarancji osoba do niej uprawniona powinna zgłosić reklamację korzystając z formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie www.deante.pl/reklamacje dołączając wypełnioną kartę gwarancyjna i dokument zakupu (skan/zdjęcie) lub złożyć reklamacje w punkcie nabycia produktu.


4.Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. Uprawnionemu z gwarancji przysługuje prawo wymiany na wolny od wad lub zwrot gotówki w przypadku: - stwierdzenia wady fabrycznej niemożliwej do usunięcia, - nie usunięcia usterki, pomimo trzech napraw w okresie gwarancji. Wybór drogi załatwienia reklamacji należy do Gwaranta.


5.W przypadku wymiany produktu na nowy - Gwarant nie ponosi kosztów związanych z demonta- żem, uszkodzeniami elementów utrudniających dostęp do produktu, jak również ponownego montażu wyrobu.


6.W przypadku wymiany produktu na nowy okres gwarancji rozpoczyna się od dnia wydania nowego produktu. Ewentualna naprawa dokonana w trakcie okresu gwarancyjnego nie wydłuża okresu gwarancji.


7.Naprawa gwarancyjna nie obejmuje : - zniszczenie / uszkodzenie podczas transportu, wszelkie uszkodzenia mechaniczne, - niestosowanie się do instrukcji montażu, - zgubienie karty gwarancyjnej, - zmiana Danych w karcie gwarancyjnej, - przeróbki i zmiany konstrukcyjne dokonane przez użytkownika lub osoby trzecie, - użytkowanie produktów w warunkach i w celu , w jakich tego rodzaju towar zwykle nie jest używany, - w przypadku gdy wyrób został sprzedany z ekspozycji.


8.Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu powierzchni zewnętrznej i kompletności produktu, gdyż po zamontowaniu gwarancją objęte będą tylko wady produkcyjne i materiałowe.


9.Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikają- cych z niezgodności towaru z umową.  

ZADZWOŃ DO NAS
Infolinia: 515-465-568

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję