Brak produktów
Liner to rozsuwany parawan prysznicowy, którego design pozwala na wkomponowanie go do każdej łazienki, zapewniając ponadczasowy styl i najwyższą jakość wykonania. Z funkcjonalnego punktu widzenia, to kompromis dla tych, którzy mimo małej przestrzeni w łazience chcą posiadać jednocześnie wannę i kabinę.
Przesuwna konstrukcja parawanu daje możliwość dopasowania jego długości do indywidualnych potrzeb - całkowity zakres długości mieści się między 630 a 1100mm. Do zestawu dołączono ściągaczkę ułatwiającą czyszczenie trudno dostępnych fragmentów między dwoma szybami.
Parawan został wykonany z przezroczystego szkła hartowanego o grubości 6mm. Na szkło naniesiono dwustronną nanopowłokę Clean Control, która ułatwia czyszczenie.
Wyposażono go w unoszony zawias z zakresem ruchu 180°, który sprawia , że składanie i rozkładanie parawanu jest jeszcze bardziej wygodne. Dzięki temu, parawan można swobodnie złożyć do ściany. Montaż parawanu jest uniwersalny - lewy lub prawy.
Kształt kabiny | parawan nawannowy |
Dłuższy bok | 110 |
Wysokość | 140 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | drzwi suwane |
Kolor profili | złoty |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: