- rodzaj: wannowa natynkowa
- wykończenie czarny mat
- głowica ceramiczna Kerox
- dostępna w 4 kolorach
Linia baterii PI to szeroka grupa armatury powstała z dbałością o każdy detal. Wyróżnia się jakością wykonania oraz zastosowanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi. Dużą zaletą linii Pi jest jej dostępność w 4 najmodniejszych kolorach: klasycznym chromie, czystej bieli, dostojnym złocie oraz eleganckiej matowej czerni.
Nazwa Pi wywodzi się od liczby π, a oznacza ona wielkość proporcji pomiędzy rozmiarami ważnych elementów każdej baterii np. długość korpusu/długość uchwytu itp. Dzięki tej naturalnej proporcji stosowanej intuicyjnie już od starożytności linia baterii Pi zachwyca spójnością wyglądu, która wynika z logiki matematycznej ukrytej już na etapie projektowania.
Linia baterii PI została opatentowana i podlega ochronie na terenie całej Unii Europejskiej.
Korpus baterii wannowej Pi wykonany jest z jednolitego mosiężnego odlewu, dzięki temu nie posiada ona żadnych linii łączenia. Technologicznie jest to dużo trudniejsze do uzyskania od łączonych niezależnych dwóch elementów, natomiast niesie dużą funkcjonalność: wykonana z jednego elementu jest bardziej szczelna oraz jest wizualnie spoista, ponieważ nie posiada żadnych widocznych łączeń. Mechaniczny przełącznik funkcji w postaci pokrętła znajduje się na boku baterii. Uroku dodaje niski uchwyt, który skrywa głowicę Kerox w postaci „joysticka”. Zastosowany perlator Neoperl jest niemal niewidoczny dzięki schowaniu go we wnętrzu wylewki.
Do baterii możemy dobrać dostępne w ofercie Excellent zestawy prysznicowe punktowe Loka dostępne w kolorach baterii Pi.
Szerokość baterii (mm) | Rozstaw mocowań (mm) | Materiał korpusu | Kolor |
299 | 150 | mosiądz | czarny mat |
Zdjęcia mają charakter poglądowy
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
- skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,
- skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu
- uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem
- uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
- 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)
- 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima
- 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent
- 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
- 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura
- 5 lat - gwarancja ogólna
- 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.