Brak produktów
AREX.4005WH
Nowy
Marka rozwijana i udoskonalana przez wiele lat. Linia baterii Pride zachwyca w swojej prostocie, ale jest jednocześnie bardzo elegancka.
Bateria wannowa Pride nawiązuje liniami do modnych obecnie tendencji stosowanych we wzornictwie – łączenie linii zaokrąglonych z prostymi. Posiada mocowanie słuchawki wbudowane w korpus – eleganckie i poręczne. Ruchoma wylewka jest jednocześnie przełącznikiem funkcji wanna/prysznic. Gdy wylewka jest schowana działa jak zwykła bateria prysznicowa, gdy wyciągnięta – jak wannowa. Pośrednie położenia pozwalają na korzystanie z obu opcji.
Bateria wykonana z mosiądzu, jest chromowana, dostępna bez zestawu wannowego. Wyposażono ją w najwyższej klasy komponenty: głowicę ceramiczną uznanej marki Kerox oraz perlator Neoperl. Jest montowana natynkowo. Doskonale komponować będzie się w małych łazienkach, jak i w dużym salonie kąpielowym.
Typ baterii | wannowa |
Rodzaj baterii | bateria ścienna |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | biały |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: