Brak produktów
Kabiny Rols to linia produktów cenionych za najwyższej klasy jakość wykonanie. Kabiny dostępne w ramach tej serii, wykonane są z najlepszych materiałów, które zapewniają wytrzymałość na długie lata.
Kabiny narożne z drzwiami przesuwnymi posiadają szkło hartowane o grubości 8 mm, pokryte dwustronnie nanopowłoką Clean Control, która ułatwia utrzymanie czystości powierzchni zarówno od wewnątrz, jak i na zewnątrz. Wygodę czyszczenia ułatwiają także płaskie mocowania przy drzwiach.
Wysokie, wypinane drzwi o wysokości 200 cm, z magnesami ukrytymi w przezroczystych uszczelkach Ultra Clear zapewniają pełną szczelność dzięki dokładnemu dociąganiu drzwi. Zintegrowany próg uszczelniający oraz magnes nie pozwalają wydostać się wodzie poza kabinę.
Eleganckie uchwyty ze stali nierdzewnej doskonale komponują się w każdej łazience. Zamontowane w kabinach niezawodne systemy jezdne, zostały przetestowane na 30 000 cykli otwarcia i zamknięcia.
Kształt kabiny | prostokątna |
Dłuższy bok | 140 |
Krótszy bok | 80 |
Wysokość | 200 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | drzwi suwane |
Kolor profili | złoty połysk |
Powłoka ochronna | Tak |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: