Brak produktów
KAAC.1805.K.1200.900.CR
Nowy
Kabiny Serii 201 to linia produktów docenianych za ponadczasowy minimalizm i wysoką praktyczność. Wysoka jakość użytych materiałów zapewnia wytrzymałość na długie lata.
Kabina narożna z przesuwnym systemem jezdnym z podwójnymi rolkami są zabudowane szkłem hartowanym o grubości 6 mm (grubość szkła ścianki bocznej to 5mm), pokrytym nanopowłoką Clean Control, która ułatwia utrzymanie czystości powierzchni. Wypinane drzwi o wysokości 190 cm, posiadają uszczelki z magnesem, które gwarantują pełną szczelność.
Eleganckie, minimalistyczne uchwyty doskonale komponują się z ramą kabiny. Drzwi wnękowe kabin Serii 201 dostępne są w rozmiarze 120 cm. Ścianki boczne dostępne są w rozmiarach 80 i 90 cm. Zastosowane mocowania sprawiają, że kabina jest uniwersalna - montowana w wersji lewej lub prawej. Do kabiny polecamy brodziki serii Arda, Lavano, Zero oraz Forma.
Kształt kabiny | prostokątna |
Dłuższy bok | 120 |
Krótszy bok | 90 |
Wysokość | 190 |
Wersja | uniwersalna |
Kolor szkła | przejrzyste |
Wejście | drzwi suwane |
Kolor profili | chrom |
Powłoka ochronna | Tak |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: