Brak produktów
DOEX.SP365.306.WH
Nowy
Siedzisko prysznicowe Seduro Premium to produkt stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie komfort użytkowania oraz elegancki nowoczesny design. Zapewnia też bezpieczeństwo i wygodę osobom starszym i wymagającym dodatkowego oparcia podczas kąpieli.
Siedzisko posiada optymalny rozmiar (365x306mm) o wyprofilowanym kształcie, wykonane z Duroplastu, z powłoką antybakteryjną Safe Control, zapobiegającą osadzaniu się na powierzchni komórek bakterii. Zastosowano tu również wolnoopadający mechanizm siedziska, z cichym opadaniem.
Wytrzymałe mocowanie ze stopu aluminium wraz z zestawem montażowym marki Fischer znajdującym się w komplecie, zapewniają wysoką odporność na obciążenie (sugerowane maksymalne obciążenie to 160 kg). Seduro Premium doskonale sprawdzi się w każdej kabinie prysznicowej. Dla osób z ograniczoną zdolnością ruchową polecamy wybór siedziska jako dodatek dla kabin prysznicowych typu Walk-in oraz licowanymi z podłogą brodzikami serii Lavano, Arda lub Zero.
Zalecana wysokość montażu siedziska: ok. 40-45cm od posadzki lub poziomu brodzika prysznicowego. Dla wzmocnienia konstrukcji przy montażu siedziska polecamy stelaże podtynkowe Trago.
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: