Brak produktów
Kompleksowa oferta syfonów wannowych, zintegrowanych z korkami Click-Clack, to najlepsze uzupełnienie każdej wanny.
Linia produktów Hover, oprócz oryginalnego i świetnie komponującego się z każdą łazienką designu, wyposażona jest w wiele dodatkowych funkcji, znacząco ułatwiających codzienne korzystanie z kąpieli.
- Napełnianie przez przelew specjalnie zaprojektowana rozeta pozwala na efektywne napełnianie wanny z wykorzystaniem perlatora
- Czyszczenie od góry - specjalny koszyczek dołączony do korka umożliwia systematyczne czyszczenie, co może zabezpieczyć przed zatykaniem syfonu
- Zabudowany mechanizm Click-Clack zapewnia ciche oraz bezproblemowe działanie korka
- Uniwersalność - rura odpływowa typu Flex pozwala na dopasowanie długości odpływu do każdej wanny
- Jakość - produkty zostały wykonane z wysokiej jakości mosiądzu co gwarantuje niezawodność produktów na lata
- Wersja kolorystyczne - syfony wannowe Hover dostępne są w 4 kolorach: chrom połysk, czarny mat, biały mat, złoty połysk
Typ syfonu | wannowy |
Kolor korka, syfonu | biały |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: