Brak produktów
Zintegrowany zestaw termostatyczny Volaro to funkcjonalny i elegancki komplet do instalacji na grzejnikach o podłączeniu dolnym środkowym z rozstawem przyłączy 50mm. Głowica termostatyczna pozwala na sterowanie temperaturą i zapewnia wysoki komfort użytkowania. Wszystkie elementy zestawu są dopasowane kolorystycznie i tworzą spójne połączenie z kolorami grzejników Excellent. Zestaw dostosowany do instalacji z grzejnikami o podłączeniu GZ 1/2".
Zestaw:
Ważne! Głowica termostatyczna znajduje się od strony zasilania. Jeżeli zasilanie instalacji znajduje się po lewej stronie – patrząc na grzejnik – to po lewej stronie zaworu powinna znajdować się głowica.
Zestawy dostępne są w wersji prawej / lewej i występują w trzech kolorach:
- chrom
- czarny mat
- biały mat
Jako dekoracyjne uzupełnienie do zaworów polecamy zestawy maskujące dostępne w trzech analogicznych kolorach.
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: