Brak produktów
Nowa seria mebli łazienkowych Blanko to szeroka oferta szafek z dedykowana umywalką ceramiczną i słupkiem wiszącym.
Meble mają bardzo praktyczną głębokość TYLKO 37cm, dzięki czemu można je stosować w mniejszych łazienkach. Umywalka pomimo niewielkich rozmiarów jest rozmiarów jest bardzo praktyczna w użytkowaniu.
Szafki z umywalką dostępne są w 2 szerokościach 49 i 65cm, 3 kolorach: biały połysk, czarny soft, szałwiowy mat oraz 3 kolorach uchwytów: chrom, złoty połysk, czarny mat, które można dowolnie zamawiać i zestawiać z kolorami mebla.
Wszystkie meble zostały wyposażone w prowadnice Hettich (wysuwane na ¾) z cichym domykaniem, a górna szuflada posiada wbudowany drewniany organizer.
Dla tych, którzy chcieliby zastosować szafkę z baterią umywalkową podtynkową montowaną na ścianie dostępne są zestawy z umywalką bez otworu na baterię.
Szafki serii Blanko można uzupełnić słupkiem wiszącym z uniwersalnym montażem prawo i lewo stronnego otwierania drzwi z cichym domykaniem w systemie push-open.
Zestaw szafka z umywalką nie zawiera baterii umywalkowej, syfonu ani korka.
Szerokość mebla | 65 |
Rodzaj mebla | Szafka pod umywalkę |
Kolor mebla | czarny mat |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: