Brak produktów
Odpływ liniowy Stilio łączy w sobie minimalizm i praktyczność użytkową. Wykonany został z wysokiej jakości stali nierdzewnej i posiada wygodną regulację nóżek. Szeroki wybór dostępnych rozmiarów odpływów daje możliwość dostosowania do wielkości kabiny oraz wymiarów płytek, co znacznie ułatwia planowanie układu już na etapie projektowania. Produkt polecany jest do instalacji wraz z kabinami Excellent typu walk-in: Fabrika lub Vidoq.
Komplet zawiera hydroizolacyjne zabezpieczenie w postaci elastycznej maty uszczelniającej oraz wysokiej jakości syfon o niskiej wysokości zabudowy i dużej przepustowości 36 l/min.
Rusz wykonany ze stali nierdzewnej polerowanej jest przeznaczony do zabudowy płytkami. Odpływ dostosowany jest do płytek o standardowej grubości 8-12 mm. Wysoką jakość użytych materiałów potwierdza wysoka klasa odporności na obciążenie K3 (obciążenie do 300 kg).
Długość rusztu | 70 |
Kolor rusztu | chrom |
Wzór rusztu | dekoracyjny |
Płyta spadkowa | nie |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: