Brak produktów
Bateria wolnostojąca Krotos marki Excellent to funkcjonalne rozwiązanie do pokoju kąpielowego. Elegancka i prosta wzorniczo bateria pasuje do większości wanien i styli wykończenia wnętrz, subtelnie podkreślając charakter wnętrza.
Największą zaletą baterii Krotos jest jej montaż oraz stały dostęp rewizyjny, który jest możliwy dzięki zastosowanemu mocowaniu w postaci podpodłogowej puszki fix-box. Wystarczy odpowiednio przygotować przyłącza wody i podłączyć je do fix-boxa, a następnie dzięki wszystkim elementom zawartym w opakowaniu baterii – odpowiednio przetestować i przeczyścić wyjścia wody, a po montażu – mieć stały dostęp rewizyjny i kontrolę nad tym, co się dzieje z doprowadzeniem wody.
Typ baterii | wannowa |
Rodzaj baterii | bateria wolnostojąca |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | chrom |
Kwartalnik Excellent | Nie |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: