Brak produktów
Krotos to innowacyjna linia produktów Exellent, która dedykowana jest dla osób ceniących łatwość użytkowania oraz szerokość opcji konfiguracji. Najistotniejszym elementem każdej baterii Krotos jest jej głowica ceramiczna z systemem Easy-Click, działanie jej jest proste :klik-włącz, klik-wyłącz. Dzięki temu może być swobodnie używana bezdotykowo w toaletach publicznych oraz powodzeniem może być stosowana w łazienkach dla osób z ograniczoną mobilnością, którym trudniej operuje się standardowymi uchwytami baterii. Bateria wykonane są z mosiądzu, w wykończeniu chrom lub czarny mat, posiadają wbudowane perlatory Neoperl. Uchwyty baterii są odpowiednio karbowane by ułatwić regulację w obrocie.
Bateria umywalkowa wysoka posiada wylewkę o zasięgu 172mm i wysokości 248mm. Dzięki temu z powodzeniem może być stosowana do umywalek nablatowych bez otworu na baterię. Korpus umywalki wykonany jest z jednego odlewu. Posiada wbudowane: głowicę ceramiczną z systemem Easy-Click pozwalającą na regulację temperatury wody oraz perlator Neoperl Slim. Jej idealnym uzupełnieniem będą korki umywalkowo-bidetowe w kolorze chrom lub białym (dopasowanym do koloru ceramiki).
Typ baterii | umywalkowa |
Rodzaj baterii | bateria stojąca |
Montaż baterii | standardowa |
Kolor baterii | chrom |
Warunki gwarancji Excellent S.A.
Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:
Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:
Wanny i obudowy
Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki
Zasady składania reklamacji.
Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.
Ostatnio przeglądane
Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka: