Promocja! Wanna asymetryczna 160x95 lewa Magnus Excellent (WAEX.MGL16WH)

Wanna asymetryczna 160x95 lewa Magnus Excellent (WAEX.MGL16WH)

WAEX.MGL16WH

Nowy

Excellent

model dostępny w wariantach:

Lewa:   150x85 160x95

Prawa: 150x85 160x95

Więcej szczegółów

dostępny
1 499 zł (najniższa cena z ostatnich 30 dni: 0 zł)

-195 zł

1 304 zł

z VAT
Koszt wysyłki: 79 zł

  • wymiary: 160x95cm
  • wersja: lewa
  • pojemność: 270l
  • do zabudowy
  • kolor: biały
  • materiał: akryl

Chcesz zamknąć oczy i odprężyć się w gorącej wodzie z pianą? Zrób to wygodnie w wannie MAGNUS, zaprojektowanej tak, by efektywnie wykorzystać każdy skrawek przestrzeni wewnętrznej.

Pojemna i funkcjonalna wanna narożna MAGNUS to najwyższej jakości produkt dla tych, którzy cenią sobie wieczorny relaks i wypoczynek w estetycznym wnętrzu. Jej prosta, nienarzucająca się linia sprawia, że doskonale wygląda w różnorodnych przestrzeniach bez ograniczeń co do jednego stylu. Idealnie pasuje do energetycznych, rodzinnych łazienek i surowych pomieszczeń urządzonych w duchu minimalistycznym. Idealnie gładka powierzchnia o jednolicie białej barwie jest wyjątkowo wytrzymała, a trwały kolor nie żółknie i nie szarzeje nawet pod wpływem intensywnego użytkowania wanny.

Duża przestrzeń użytkowa, wysoka funkcjonalność i atrakcyjny design sprawiają, że wanna narożna MAGNUS zadowala gusta nawet tych najbardziej wymagających klientów. Natomiast solidne wykonanie i wysokiej klasy materiały użyte w produkcji to gwarancja, że ten produkt będzie Ci dobrze służył przez długie lata.

Idealnym uzupełnieniem do wanny firmy Excellent będzie bateria wannowa od tego samego producenta - link

Wanna nie posiada nóżek w zestawie, należy je dokupić oddzielnie: WAIN.NWT50.

Zdjęcia mają charakter poglądowy
Typ wannyasymetryczna
Kolor wannyBiały
Szerokość wanny95
Długość wanny160

Warunki gwarancji Excellent S.A.


Producent udziela gwarancji na prawidłowo zainstalowany, eksploatowany, konserwowany i serwisowany produkt. Jedynym dokumentem uprawniającym do zgłoszenia reklamacji jest dowód zakupu (faktura, rachunek lub paragon). Warunkiem uznania reklamacji na produkt jest jego użytkowanie zgodne z przeznaczeniem, określone przez aktualnie obowiązującą normę, oraz okresowe czyszczenie (min. raz na kwartał) oraz konserwacja zgodnie z instrukcją. Stwierdzenie zanieczyszczeń spowodowanych nieprawidłowym użytkowaniem oraz konserwacją będzie skutkować odrzuceniem ewentualnej reklamacji. Gwarancja nie obejmuje:


  • skutków samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

  • uszkodzeń mechanicznych oraz chemicznych powłoki, w tym wynikających z zastosowania środków żrących oraz ciernych,

  • skutków nie stosowania się do instrukcji obsługi, ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń dotyczących instalacji, użytkowania i serwisowania produktu

  • uszkodzeń powstałych w wyniku zastosowania niezgodnego z przeznaczeniem

  • uszkodzeń i niepoprawnego działania produktu, wynikających z braku wymaganej konserwacji i pielęgnacji produktu.

Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz instrukcjach montażu produktów. Excellent S.A. udziela na ujęte w niniejszym katalogu wyroby następujących okresów gwarancji, licząc od dnia zakupu przez użytkownika:


Wanny i obudowy


  • 20 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Excellent (za wyjątkiem wanien wolnostojących)

  • 10 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien Actima

  • 5 lat - trwałość barwy powłoki akrylowej wanien wolnostojących Excellent

  • 2 lata - pozostałe elementy (w tym obudowy Excellent i Actima)

Hydromasaż, kabiny natryskowe i brodziki


  • 2 lata - wszystkie elementy (Excellent i Actima) Armatura

  • 5 lat - gwarancja ogólna

  • 2 lata - panele prysznicowe, zestawy prysznicowe, deszczownice, dodatki, głowice ceramiczne, głowice termostatyczne, perlatory, przełączniki, odpływy z korkami, węże, słuchawki prysznicowe.

Zasady składania reklamacji.


Podstawę złożenia reklamacji stanowi dowód zakupu (faktura, rachunek, paragon), a w przypadku wanien z hydromasażem także podbita karta gwarancyjna oraz świadectwo podłączenia elektrycznego. Reklamację można zgłaszać w miejscu zakupu produktu lub bezpośrednio u producenta. Sprzedawca ma obowiązek ustosunkowania się do żądania Klienta i poinformowania go o tym fakcie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta. Gwarancja obejmuje produkty sprzedane i zainstalowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


Excellent S.A. zastrzega sobie prawo do zmian produkcyjnych i modyfikacji wyrobów, podyktowanych postępem technicznym, bez uprzedniego zawiadomienia; w tym w trybie reklamacji elementy mogą zostać wymienione na odpowiedniki o tych samych właściwościach i walorach użytkowych, ale zgodne z obecnie wprowadzonym standardem technicznym i technologicznym w budowie produktów.

ZADZWOŃ DO NAS

Aktualne promocje

Promocje dostępne po dodaniu produktów do koszyka:

  •   Darmowa wysyłka Rabalux od 300zł
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na New Trendy
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Rea
  • -10% Dodatkowe 10% rabatu na Sollux
  • -5% Dodatkowe 5% rabatu na Kohlman
  • -5% Dodatkowy rabat 5% na produkty Oristo

Serwis używa ciasteczek (pliki cookies) umożliwiających właściwe jego działanie. Dowiedz się więcej

akceptuję